Ingen Rubrik mjää!

Ett litet lamt skämt så här på eftermiddan sitter aldrig fel!



TÄNK OM Alla företag skulle tillverka kondomer :)
GEVALIA kondomer: När du får oväntat besök. NOKIA kondomer: Connecting people. LÄTTA kondomer: När du bestämt dig. GB-GLASS kondomer: Jag o min Magnum. ALWAYS kondomer: En renare och torrare känsla. LÒREAL kondomer: Because you´re worth it. OLW kondomer:. Nu är det dax för fredags mys. TRISS kondomer: Plötsligt händer det. MARABOU kondomer: Lite mer mmmmm i livet.

Ja har endå inget bättre att skriva just nu då ja ligger med tarmförgiftning! smakligt!





Kommentarer
Postat av: erik

Hade jag varit singel, och varit där på den där bilden...fuck vad jag hade tagit dej hårt ;) mmmmmmmmmmm

2011-09-15 @ 01:57:15
URL: http://stagesoflife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad har hänt med vattnet?? En modern moses med hjälp av photoshop? :p

2011-09-28 @ 23:33:40
Postat av: roffe

haha såklart den är omgjord lite ;)

2012-10-17 @ 18:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0