Rolf´s Ladys

Det är många som frågar om det här med Rolf´s Ladys och jag måste bara berätta att Rolf är jag.. en tjej.. ingen gammal gubbe.. namnet blev för att det blev.. och "LADYS" är säkerligen felstavat.. MEN ser det ut som jag bryr mig? jag kan starta ett företag som heter ignotanten eller vad som helst.. stör ni er på namnet.. sluta tänk på det då.. ploblem löst.. men jag tänker köra på.. jag har valt det här namnet och det är JAG som startar igång den här skiten :D så vafan Vi Kööööör bah.. här kommer lite bilder från fotosessioner vi haft!,,, sen finns vi på facebook
 
:http://www.facebook.com/pages/Rolfs-Ladys/275053489230805   in och gilla sidan ;) och vill du bli modell, ring eller mejla..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0