Skaka Huset!!!!

Godermorgon mina vännerrrr... såg nyss en jävligt bra hjälp text för alla er som vill svära mer :D haha fan vad BRA!
 
Om någon behöver påminnas om ordklasserna från skolan kommer här en lite tumregel:
1. Substantiv är ord som man kan sätta fan eller jävel efter. T ex bilfan och sågjävel.
2. Adjektiv är ord som man kan sätta skit före. T ex skitkul, skitful och skitgod.
3. Verb är ord som man kan sätta utav bara helvete efter. T ex cykla utav bara helvete och festa utav bara helvete.
Nu blir det väl ringa massa äckliga samtal... och även en grym grej att jag har svårt att sova.. och prövat all sömnmedecin som finns typ.. så nu har jag fått en hästmedecin och den knockas man av alltså haha! vart är jag påväg igentligen xD nä fan skit på er.. :D..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0